17 Disember, 2009

HARI-HARI TERAKHIR DI USM

salam kekawan.....lama tak coretkan dlm blog ni...tak sabo nak abihkan kursus ni..tinggal sehari lagi....
TAPI...ada perkara yg membuat aku tension malam tadi....dah seminggu bersusah payah buat persiapan nak present JUS101....tapi apa yg terjadi tak seperti  yg diharapkan..walaubagaimanapun aku pasrah.rezeki setakat tu je....

hari ni...the last day aku kat usm utk thn 2009...next year baru comeback ke campus utk tahun 3 plak....lepas PB JUS...kami satu geng pi pekena mee banjir udang utk celebrate dan salam perpisahan....



malam nanti..abang dan kakak ipar datang ambik balik umah depa kat batu maung...esok cik abe mari pas tu balik klang sebelum balik temerloh nak ambik anak2..rindu sangat kat anak2 aku......


pelbagai kenangan suka duka ,pahit manis,tension,penat/letih,rindu,takut,berdebar..semua lah ada sbg seorg mahasiswa pjj ni...alhamdulillah semuanya dapat ku harungi buat saat dan tika ini....harap aku akan terus harungi cabaran ini sampai la tahun ke 4 nanti..isyaalllah.....final exam pd april ni...itu yg paling mengerunkan.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan